OT: Topic del cazzeggio (5 lettori)

Fabrib

Forumer storico
FILE PHOTO: Brazilian singer Gal Costa performs at the music festival

Brazilian singer Gal Costa, one of the most distinctive voices from the country's Tropicalia movement, has died at 77, her press team said on Wednesday.
Maria das Graças Penna Burgos was born in the northeastern city of Salvador in 1945 and began her musical career in 1960 after meeting fellow singer Caetano Veloso. Along with Maria Bethânia, Gilberto Gil and Tom Zé, Costa was part of a wave of singers from the state of Bahia who became central players in the Tropicalia movement.
 

fabriziof

Forumer storico
Ieri ho visto la (non memorabile ) docufiction su Pannella ,si indugia sulla sua bisessualità ,di Jean Yves non sapevo (tanti anni fa si malignava su Rutelli),la Parachini divenne poi collega e amica di mio padre entrambi primari al S.Fiippo Neri .Al proposito una conversione che faceva ammattire mio padre era quella della Roccella
 

Fabrib

Forumer storico
Ieri ho visto la (non memorabile ) docufiction su Pannella ,si indugia sulla sua bisessualità ,di Jean Yves non sapevo (tanti anni fa si malignava su Rutelli),la Parachini divenne poi collega e amica di mio padre entrambi primari al S.Fiippo Neri .Al proposito una conversione che faceva ammattire mio padre era quella della Roccella
Non l'ho vista; stamattina in rassegna stampa notavano, tra le altre cose, la dimenticanza della vicenda di Enzo Tortora.
 

Users who are viewing this thread

Alto