Titoli di Stato paesi-emergenti Obbligazioni VENEZUELA e Petroleos de Venezuela (18 lettori)

probabilità recovery

• 1

Votes: 6 37,5%
  • 100

Votes: 3 18,8%
  • 50

Votes: 7 43,8%

• Total voters
    16

GiveMeLeverage

& I will remove the world
Per tuffo intendi bagnarsi l'alluce a 19,85 o fare qualcosa di simile a Gregory Efthimios (anche se si faceva chiamare, furbescamente, Greg) Louganis e attendere area 15 ?
Ah non so bene nemmeno io.
Si potrebbe cominciare con un blando pediluvio, facendo però scorta sufficiente d'ossigeno per resistere ad un apnea (magari non di livello olimpionico).
Non ho ancora una trading idea definita, soltanto lo spread tra sovereign e pdvsa mi affascina.

Pegaso67

Nuovo forumer
Las reservas internacionales de #Venezuela se ubican en $8.756 millones. Esto corresponde a una variación diaria de 3,78%, lo que se traduce en una disminución de $319 millones

SaltoAngel

Nuovo forumer
Mi sembra di aver capito che ci sono stati un po' di cambiamenti nell'amministrazione maturo. Qualcuno può fare un riassunto e dare una valutazione?
Delcy rodriguéz ha preso il posto di tareck el aissami come VP. Cabello quello di delcy. C'é un nuovo governatore della banca centrale. Ma perché questi cambiamenti?

junior63

Forumer storico
#ConcluDuque Iván Duque @IvanDuque "El problema de fondo es que hasta que no termine la dictadura de Nicolás Maduro el éxodo de Venezolanos no va a parar". "Hay que hablar, hay que unir a varios países y acorralar la Dictadura en Venezuela". #21Jun #22Jun

Twitter
Video Ivan Duque presidente eletto Colombia

junior63

Forumer storico
COMMODITIES NEWS
JUNE 22, 2018 / 4:46 PM / UPDATED 2 HOURS AGO
Curacao refinery seeks temporary operator to replace Venezuela's PDVSA -document
Reuters Staff

June 22 (Reuters) - The government-owned Isla refinery in Curacao is seeking a company to immediately replace Venezuela’s state-run PDVSA as operator of the 335,000-barrel-per-day facility, which has been largely idled due to a lack of crude shipments to the plant, according to a document seen by Reuters on Friday.

The refinery this week sent letters to oil companies and traders offering partnerships for operating the refinery both in the short term and under a new, long-term lease beginning in January 2020, according to a copy of one letter.

“The rapidly deteriorating situation in Venezuela and financial and operational impediments to PDVSA’s business activities have presented a near term risk to continued operations of the oil facilities by PDVSA on its own,” the refinery letter said. (Reporting by Marianna Parraga Editing by Chizu Nomiyama)

Users Who Are Viewing This Discussione (Users: 0, Guests: 18)

Alto