Non volevo dirlo, ma.... (1 Viewer)

MissT

Forumer storico
Mah... io sono appassionatamente emiliana... credo che moriro' abbarbicata al mio paesello natio come una cozza allo scoglio. Il mio ideale di felicita' e' fatto di un orto, un pollaio, una conigliera e un frutteto, col camioncino del "basulòn" che passa due volte la settimana a portare le merci non producibili in proprio. Vorrei potermi dimenticare che esiste qualcosa o qualcuno oltre il cartello d'ingresso di Rio Bo.

Rio Bo? ma e' questo : Tre casettine
dai tetti aguzzi,
un verde praticello,
un esiguo ruscello: rio Bo,
un vigile cipresso.
Microscopico paese, è vero,
paese da nulla, ma però...
c'è sempre disopra una stella,
una grande, magnifica stella,
che a un dipresso...
occhieggia con la punta del cipresso
di rio Bo.
Una stella innamorata?
Chi sa
se nemmeno ce l'ha
una grande città.
-- Aldo Palazzeschi (scheda)
da PensieriParole <http://www.pensieriparole.it/poesie/poesie-d-autore/poesia-11077>

mi son de Gorizia che xe' sul confin con la Slovenia, e le se senti, le vestigia de l'impero , l'impero no de ROma ma de Viena che ala fin fin xe' sempre decadenza e tristeza, la gente ciacola e ciacola che sembra che i sapi tuto lori, e in realta' i xe' mezi contadini mezi montanari e anche un po' marinari, cioe' ala fin fine no i xe' ne carne ne' pese... ma i dixe che tuto l mondo xe' paese per cui diria che gira gira dapertuto xe' ugual per cui no me lamento! a mi me piaxi i monticeli che xe' qua, se vedi le montagne lontane da na parte e da l'altra l'mar anche se xe' rovina' da le ciminiere de la fincantieri e altri tralici vari che la gente pol ricever ciamade unitili coi celulari e sentirse importanti e anche l'eletricita' anche quela xe' totalmente inutile perche' i xe' spenti nel cervelo quindi te pol cender la luce quanto che te vol ma no servi a gnente! :D dal monticelo che me piaxi andar ogni tanto se vedi anche Nova Gorica (pron. Nova Goriza) che saria la parte slovena de Gorizia, e i furbi la' de cossa te pensi che i vivi? de l Casino' e de la gente che va a butar i skei giu' dal gabineto che podessi darmeli a mi invece de butarli via cosi'! :) e li te vedi invece le vestigia del comunismo de Tito.... jera una scrita de pietre sul monticelo dove vado a far do passi, che se vedeva sia da l'italia sia dalla Yugo che dixeva NaŠ Tito che saria Nostro Tito... mio no de sicuro :D pero' poi quando che la SLovenia xe' diventada indipendente i la ga tolta e desso che xe' la crisi xe' un'altra scrita che dixi VSTAJA (pron. USTAIA) che volessi dir "insurezion" che saria un movimento che se sta espandendo in tuta la Slo.... perche' anche li i ga ciapa' un pacco da l'euro che poi la colpa no xe' de l'euro ma de come xe' stada gestida la roba, me par che no ghe vol molto per capirlo... me sto dilungando e slargando tropo che' mi de economia no capisso un tubo! :D poi sempre dal monticelo se vedi ben tuto l'isonzo che xe' un fiume molto bel trane che xe' un po' inquina' dal mercurio che usava in Yugo per far no me ricordo piu' cosa.... come se poi da la parte italiana invece no i buta dentro de tuto! ... bon basta! podessi andar vanti cosi' per ore e ore e a voi ve sembreria che 'sto posto no me piaxi e invece me piaxi, ma me piaxi anche altri posti eh? per esempio dixevo de prov de Cuneo, la' xe' il Viso che sveta maestoso, che quando te se abitui de la sua presenza poi co no te lo vedi piu' quando te esci te sembra de eser nudo :D bel bel!! bon adeso basta davero che ve sto cavando la pele scometo! bon ciao! :D:)
 
Ultima modifica:

MissT

Forumer storico
Pensa che il 24 novembre scorso tornavo da una bagna caoda (che io non ho mangiato) con tre forumisti, c'era da morire :bleah:

mio padre che ha fatto servizio in Piemonte diceva che quando andavi al cinema negli anni 50 era da morire con la puzza di aglio che c'era :D anche in Cina mangiano agli a tonnellate.... vedi che tutto il mondo e' paese? :D
 

Aliens

Hola!
mio padre che ha fatto servizio in Piemonte diceva che quando andavi al cinema negli anni 50 era da morire con la puzza di aglio che c'era :D anche in Cina mangiano agli a tonnellate.... vedi che tutto il mondo e' paese? :D

Azz :noo:

Anni fa mangiavo l'aglio anche crudo e intero :-o Poi mi sono fidanzata e ho smesso per qualche anno, finché mi sono sposata :clap::clap::clap:

Poi ad un certo punto non lo tolleravo più e ho dovuto smettere :sad:
 

Users who are viewing this thread

Alto