Obbligazioni in dollari Keep Calm And Invest Preferred Shares Usa (6 lettori)

Fabrib

Forumer storico
  • First Eagle Alternative Capital (NASDAQ:FCRD): Q1 GAAP EPS of $0.11 in-line.
  • Revenue of $7.19M (-8.9% Y/Y) misses by $0.43M.
  • Press Release
Il BB 6,75% è sceso a 25,25$, forse si teme sia arrivato il momento del richiamo.

...From a leverage perspective, we ended the quarter with a debt to equity ratio of 0.93 times. We settled several trades post quarter ends and made at $9.1 million of new and follow on investments since March 31. We have ample borrowing capacity on our credit facility having increased our $100 million facility to $125 million at the end of the quarter, we continue to grow and increase leverage towards our target.
From an unsecured debt standpoint, we are continuing to evaluate alternatives to refinance our $60 million of currently callable 2022 bonds, considering both our current and expected investment rating, and overall lowering our cost of capital...

Uno stralcio della conference call.
 

NoWay

It's time to play the game
Appena parlato con consulente Fineco. Dice che posso procedere al trasferimento perchè "Fineco prende tutto". A me resta il dubbio dei 3 titoli defaultati, ma il consiglio è di inoltrare comunque la richiesta...
 

Fabrib

Forumer storico
Appena parlato con consulente Fineco. Dice che posso procedere al trasferimento perchè "Fineco prende tutto". A me resta il dubbio dei 3 titoli defaultati, ma il consiglio è di inoltrare comunque la richiesta...
E' la stessa cosa detta a me negli scorsi giorni. Io ho dettagliato le situazioni critiche, ma fino a un'ora fa nessuna conferma sul via libera. Non mi azzardo a procedere.
 

NoWay

It's time to play the game
E' la stessa cosa detta a me negli scorsi giorni. Io ho dettagliato le situazioni critiche, ma fino a un'ora fa nessuna conferma sul via libera. Non mi azzardo a procedere.

Bon, io oggi chiudo alcuni ordini e poi vado. Non si può neanche continuare a restare in questo limbo...
 

Users who are viewing this thread

Alto