Facebuc secondo Gann........ (4 lettori)

FreeWind69

...armonia
...trenone :) ...volevo seguirti :( ...era una bella occasione per praticare Gann con il tuo prezioso aiuto ............................ma non trovo più il libro :sad:
 

Jolly Roger

L'eretico
Come orologio Facebook non è male.

E pensare che per molti è un social network, sembra invece uno swatch ...

:)
 
Ultima modifica:

Jolly Roger

L'eretico
Lu surciteddu cu la cuda fitusa.

Si riccunta ca 'na vota cc'era un Re, e stu Re avia 'na figghia, bedda, bedda ca nun si pò diri. A sta figghia cci vinianu tanti belli matrimonii di Rignanti, 'Mperaturi; ma sò patri 'un la vuleva dari a nuddu, pirchì ogni notti sintia 'na vuci chi cci dicia: - «'Un maritari a tò figghia!» Sta povira picciotta si taliava a lu specchiu, e dicia: - «E comu! io sugnu accussì bedda, e 'un mi pozzu maritari!» e 'un si putia dari paci. 'Na jurnata mentri tutti eranu a tavula cci dissi la figghia a lu Re: - «Patri mio, ora com'è sta cosa, ca io accussì bedda 'un m'hê putiri maritari? Io cci lu dicu chiaru, ca mi vogghiu maritari!» - «Figghia mia, - cci arrispusi lu patri, - io chi pozzu ubbrigari li genti(1313) a maritariti?» -

... e continua
 

Allegati

  • AuhwPNJCAAACt2U.jpg-large.jpg
    AuhwPNJCAAACt2U.jpg-large.jpg
    122 KB · Visite: 1.258
Ultima modifica:

samir

Forumer storico
non ci rimane che costruire il quadrato di 67 e mezzo allo stesso identico modo con cui gann costruiva il suo con passo di 4 .
la replica con excel non è fedelissima ma poco importa.

Con questo strumento saremo in grado di individuare con precisioni i minimi , i massimi , ed i giorni di inversione del trend di facebuc.

Il tempo ed il prezzo .......:eek:

semplice vero ??


32

mi dici che tempo fa ? :)
 
Ultima modifica:

treno

trenotrading.blogspot.it
..... senza un nuovo nuovo minimo sotto quello del 1* giugno do per partito il nuovo mensile al rialzo e tutto quadra....... .


mensile al rialzo , stiamo sviluppando la linea del falso trend verso l'alto.

il grafico lo avevo preparato il 15 giugno ma poco importa , il nostro compito adesso è aspettare il fituso sul punto di massimo.
matematicamente la n devianza standard sopra la linea del trend ribassista.
 

Allegati

  • FTSE Mib Full0912 Future.png
    FTSE Mib Full0912 Future.png
    27,6 KB · Visite: 851

Users who are viewing this thread

Alto